Men alltså...



Sätter mig till rätta i soffan och slår på TV4+...... Ska se Dr. Phil tänkte jag, men där är det nyheter =O. Jaha, nu flyttar de runt programmen från fyran bara för fotbollsskiten...... Sånt gör mig faktiskt irriterad. Det förstör ju för sjutton TV-kvällen, eftersom det inte börjar förrän halv åtta hinner det inte ta slut till åtta då sommartorpet börjar.....Men skit samma...... Nu väntar jag på att maken ska komma hem och käka lite så vi kan ta en promenad efteråt...... Behöver ju motion =)



Kommentarer
Postat av: leia

hahaha....vilken galet härlig bild:)



kramar

Postat av: Anna

Ja man blir tokig!

2008-06-09 @ 19:49:40
URL: http://www.meohmylogpartaj.blogspot.com
Postat av: jayne

jaaaaaaaaaaaaa....grrrr

Min upplevelse startade som din beskrivning...för några år sedan... ville skrika, slå.. men kunde liksom inte...ville att maken skulle vakna...kunde se allt runt omkirng mig..men inte göra ngt... Märkligt fenomen... men.. läste att det inte ska vara farligt...hmmm

2008-06-09 @ 20:49:54
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback