Morning....


Ännu en dag som jag vaknat långt innan klockan ringt...... Jag kan tydligen inte sova. Solen verkar vara på sitt bästa humör idag och därmed blir jag också på ganska bra humör..... Det är ju så underbart när solen skiner =). Om ett par timmar beger jag mig hemåt och sen vet jag väl inte hur dagen kommer att se ut. Kanske får jag ut maken på en cykelutflykt till Fulltofta där vi sen kan ta en lång promenad i skogen..... Kunde ju vara skönt =).
Sen är det ju fotbollsskit i kväll =(. Då kommer det tydligen hem någon till oss..... Så kvällen kommer nog att tillbringas i köket för min del.... Jag står helt enkelt inte ut med fotboll.

Kommentarer
Postat av: Ann

Tack vi kommer säkert få det bra:))

Hoppas din dag blir fin trots fotbollen:))

Postat av: Gabbi

Morning raring!!!

Nu skärper vi till oss va?!

;)

Kolla nu, å heja så gott du förmår!!!

Kramen

2008-06-14 @ 07:42:31
Postat av: Camilliondollar Baby

Vi pirater (dock inte alla) är bänkade framför tv kl 18 ikväll!



Kram

2008-06-14 @ 08:42:39
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback