Morning darlings.....



Lördag morgon och inget speciellt inplanerat..... Tänk, för en vecka sen var jag superdupernervös ;) Så himla fort tiden går alltså..... Redan en hel vecka sen jag träffade de underbara damerna =) Jaja, hoppas det blir fler gånger..... Jag hade planerat att åka till sjön idag men det verkar som om jag i så fall får sticka dit själv....... Ingen av barnen vill eller har tid och maken ska iväg på annat. Tråkigt. Men jag orkar bannemej inte sitta här inne i lägenheten en dag till så det lutar åt att jag kör iväg själv........ Man slipper prata i alla fall ;)
Vad gör ni idag? Om här nu kommer in någon och hälsar på..... Tomt i bloggvärlden ju.



Kommentarer
Postat av: Anna

Idag ska jag och Elin åka till min syster.

Jag ska hjälpa henne att putsa fönster och sen

hoppas jag att det blir premiärdopp i poolen.

Ha en underbar lördag ;-P

Postat av: jayne

hej på dej

Ja...ibland kan det ju vara skönt att slippa prata..fast ibland är dte trist också.

Jag ska leta växter...plantera dem.. hjälpa yngste sonen med sitt Afrika arbete (jag åkte på det ändå.."expert" här hemma på läxor), grilla...däremmlen ska jag solaaaa...ligga i solen och njuta..

Nu ska jag ut o äta frukost.

Kram på dej nu

2008-06-07 @ 09:48:11
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Satu

hej gumman!

nemen vad snällt sagt. :)



hehe men är det inte skönt att bara ligga själv??



hihi..eller så är det bara jag som tycker det... :P



hoppas din dag blir fin!

2008-06-07 @ 10:01:29
URL: http://satuelisa.blogg.se/
Postat av: ejmis

Har vaknat och varit ute i stallet en sväng, äter nu en lunch vid datorn och sen ska jag ut i solen igen.

I kväll blir det grillning hos några kompisar =)

2008-06-07 @ 12:48:10
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback