Nämen oj...



..... Vilket spännande liv jag lever *not*. Vill blogga men har bannemej inget att blogga om. Ska jag skriva om kaffet jag dricker eller hur jag går från köksstolen till balkongen för att röka??? Ska jag skriva om hur jag rastlöst vandrar fram och tillbaka i lägenheten av ren leda???? Fy fasiken vad jag blir trött på mitt liv ibland...... Sitter sen och räknar lite på den ekonomiska fronten och kommer fram till att där inte är ett öre extra att kunna göra något denna månaden.... Jag som tänkt ta grabbarna med mig till Helsingör en dag.... men nähä, det smög sig nog.... Får väl vinna på lotter eller något. Längtar till nästa vecka.... Då ska jag förhoppningsvis träffa en gammal vän och bara tjattra =) Är sååå glad att vi fått kontakt igen.... Tack Ida =). Jaha.... Ännu ett åketråkinlägg......




Kommentarer
Postat av: Ann

Hon lägger ut bild sedan på sin blogg:))Ikväll!Hon har kabeln hos pappan!



Men lilla gumman! Du gör inga tråkiga inlägg! Vi tycke om att läsa allt du skriver:)

KRAM!

Postat av: Anna

Nä då..snacka om det hos mig då :( Kraam ..nu är det över!

2008-06-26 @ 13:29:22
URL: http://meohmylogpartaj.blogspot.com
Postat av: Ida

Varsågod;) hoppas att ni får en riktigt kul tjatterstund:)

Ser framemot att höra om er träff:) ha en mysig semester:) Kram på dig

2008-06-26 @ 19:41:39
URL: http://idisplidis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback