Onsdag kväll....





Nu har lugnet lagt sig här på jobb.... Snart dags för mig också att hoppa i säng. Denna dagen har gått oerhört fort...... Bara försvunnit liksom. Har tagit två entimmespromenader idag på jobb så nog har jag varit duktig alltid..... hehe. Jättebra med motion som man får betalt för =). Vilket underbart väder det blev idag ändå... Såg ett tag ut som om det skulle bli regn men oj vad det klarnade upp och det blev jättevarmt..... Sååå skönt =). Hoppas det blir lika fint i morgon.... För då ska jag dra med mig grabbarna bus ut......


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

TVÅ prommisar! Vd duktig du är!!

Ha en fin kväll!

Postat av: vivan

Hoppas du får en skön semester:)kramiz

2008-06-25 @ 22:45:08
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback