Så ja...





Där åkte sonen...... Konstigt att jag blir lika ledsen varje gång trots att det faktiskt är skönt. Det känns så tomt på något vis. Men nu har jag i alla fall laptopen för mig själv i en hel vecka =) Alltid något........ Jag känner mig sur och tvär idag..... Otrevlig är jag nog lite emellanåt. Vet inte varför..... Känner mig bara så anti. Hoppas det går över till i morgon....... Annars var det trevligt med gäster idag.... bjöd på pasta med köttfärssås och det blev populärt.... Jag "ljög" förresten innan när jag skrev att jag lägger bilder i andra bloggen idag..... Orkar nog inte det utan tar det i morgon i stället. Nu ska jag ta en bloggrunda =)


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Hoppas din kväll är bra!!

Postat av: ejmis

Då tittar jag in i andra bloggen i morgon också =)

2008-06-12 @ 23:13:00
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback