Skrattat och skrattat....



Denna helgen har jag skrattat som aldrig förr..... Fy fasiken vad kul jag haft =D Kliver på tåget och där sitter
någon och viftar för fulla muggar.... Puh, där släppte den nervositeten...... Omedelbar kontakt och det kändes såååå bra =). Snackar i ett hela vägen till Malmö. Sen blev det en tur på stan innan Åsa skulle ankomma..... Någon hann med att inhandla två par solisar på fem minuter ;)....... Hehehe.... Tillbaka till centralen..... Wow, där kom hon ju =) Lika omedelbar kontakt där.... vilka underbara tjejer =D Destination hotell och in med väskorna.....

Spring på stan igen =O My god vad de kan springa runt ;) Klirr med tre påsar i alla butiker..... Skål var det en kvinna som sa till mig.

Shoppingturen resulterade i STORA blåsor på vissa små fötter och haltande ben för andra...... God men dyr mat på O´learys innan det var dags för dusch och drink på hotellet........ Ner för att göra Malmö by night.......

Tänk er att sitta på en bänk och bara garva tills magen värker =D
Italienare som kommer i parti och minut förbi...."chiao bella".... Hehehe. Sen nattklubb med alldeles för hög musik och blinkande lampor..... En astrött kvinna (läs jag) som somnar så de andra tror jag ska bli utkastad ;) Sen hem i natten med trasiga fötter......... Sovmorgon..... my god, vi sov ända till 8.15 och Åsa vaknade först =O Hehehe... Gabbi. Nya rundor på stan...... Glass i Rom ;) Sen tyvärr hemresa......... Grät en liten tår på tåget......... Bästa helgen ever...... Tack =D


Kommentarer
Postat av: Satu

åååh,vad mysigt ni hade det så gööörigt gott! ler



(^-^)



Kram

Postat av: Anonym

Om det var någon som köpte 2 par solglasögon på 5min, så vet jag vem det var.... Börjar det på G? / Hennes väninna

2008-06-02 @ 14:31:15
Postat av: Åsa.S

Visst längtar man tillbaka?

Men det bästa av allt är ju att vi skall göra om det!

Tänk att det bloggas om min rumpa, med bild o allt! ;)

Kram!

2008-06-02 @ 16:13:27
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Camilliondollar Baby

Låter som ni har haft det urhärligt!



Kram

2008-06-02 @ 18:32:04
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: ejmis

Er helg verkar ha varit helt perfekt!!!

2008-06-02 @ 20:59:29
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback