Tomt....



Jag har bannemej inget vettigt att blogga om i kväll..... Har ju inte hänt något speciellt.
Ja, det skulle ju vara att vi satt upp en jättesnygg lampa på hallväggen =) Hittade den på Lidl för 40 kronor....... Men hualigen alltså, hur kan de sälja lampor utan sladd???? Tur man är gift med en som har allt hemma. Även sladdar som trasslar sig i skåpet ;) Annars...... Ja, mest vilat mina ben. Blev förklarligt nog ingen kvällspromenad idag eftersom jag faktiskt redan gått en hel del =) Uscha vilket åketråkinlägg ;) Men det får ni stå ut med..... hehheh.... Jag i ett nötskal ;)
Förresten.... Måste berätta vad maken sa innan..... Han frågade om jag ville ha något i natt =O. Han hade vaknat av att jag låg omslingrad runt honom... Med både armar och ben... Han flyttade mig men en liten stund senare var jag där igen =O När han berättade detta för mig hade jag precis tagit en klunk kaffe..... Det sprutade åt alla håll för jag skrattade =) Bäst av allt var väl lillkillens min =D. Kanske ingen hit att höra mossiga mamma och pappa prata om sådant ;)
Ha bästa kvällen mina vänner......

Kommentarer
Postat av: ejmis

Sov gott med gubben nu ;)

Postat av: Satu

hahaha :P



Kram gumman!

2008-06-05 @ 00:35:19
URL: http://satuelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback