Trevlig dag....


Hemma igen =). Har haft jättetrevligt men tyvärr måste man hem ganska tidigt när man tar tåget... tog en och en halv timme att komma hem.... Kunde inte stanna kvar heller för jag ska jobba i morgon. Men trevligt var det och gott med sill och potatis =) Nu har vi även fått hem lillkillen som ju varit hos kusinerna en vecka. Tågresan hem gick minsann bra idag, annars brukar grabbarna bus alltid bråka och stressa upp mig. Men idag var det förvånansvärt smärtfritt att åka tåg. Nu har de fått för sig att de ska LANa i natt =) Så det får de väl göra då.......Hehehe.... Jag ska i alla fall sova då =).


Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon min vän!

Postat av: ejmis

God morgon!

Hoppas du får en bra dag på jobbet =)

2008-06-21 @ 08:45:42
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback