fy bubblan.....

image2080



Nu är kvällsmaten avklarad =)
Gjorde potatismos och kycklingröra....... Gott var det. Gick sen ut på balkongen för att röka och tror ni inte att det börjat snöa igen =O Fy, vad sur jag blir.........
Här är oerhört lugnt ikväll...... Har bara en kille som ska sova här. Vi var iväg tidigare och spelade lite biljard på fritidsgården =) Jag var minsann riktigt bra idag =D
Nu ska jag diska =( Vilket är mindre kul, då vi ej har diskmaskin här på jobb......... See ya =)


image2081



Kommentarer
Postat av: Anna

Ååå biljard är sååå roligt, tycker jag ;-P

Postat av: Åsa.S

Hoppas du har det fint på jobbet! KRAM

2008-03-04 @ 20:21:27
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: ejmis

Ingen diskmaskin!! Fy så jobbigt =(

2008-03-04 @ 20:38:19
Postat av: Camilliondollar Baby

Själv klarar jag mig inte utan diskmaskin!/Kram

2008-03-04 @ 21:28:07
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback