go´kväll.....

image2102


Nu är jag här igen =)
Besöket på BUP idag var det märkligaste jag varit med om =O. Fick träffa en läkare som intervjuade mig i en timme medan sonen gjorde något test hos psykologen. Denna doktorn var som värsta tankspridda professorn.... Han såg verkligen ut som det och han pratade väldigt otydligt och han verkade onekligen lite virrig. Men ändå kändes det skönt att prata med honom..... Han pratade mycket om sonens dyslexi så frågan är om de kanske tror att hans problem bottnar i det......
När vi sen skulle hem var jag med om en obehaglig upplevelse...... Vi tog bussen till stationen för att ta tåget hem. När vi klev av bussen kom tåget och eftersom det var kallt och är glest mellan tågen så bestämde vi oss för att springa. Japp vi hann med det men fy bubblan alltså...... Något är fel på mina lungor. När vi satte oss på tåget fick jag knappt ner någon luft i lungorna =O Fruktansvärt obehagligt kändes det.... Nästan som om jag höll på att kvävas. Resan tog tio minuter och när vi skulle gå av tåget var jag alldeles vinglig och hade forytfarande svårt att få ner ordentligt med luft i lungorna....... Jag har ett tag visserligen misstänkt att något är fel, för sista året vi bodde i huset blev cykelturerna tyngre och tyngre. Ja, jag röker och ja det kan vara KOL...... Kanske ska gå och kolla min lungkapacitet. 




Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Usch, det lät otäckt det där med andningnen, kolla upp det du..
Natti natti!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback