god afton....



Verkar vara klydd på blogg.se i kväll också.... Hoppas att detta inlägget går att publicera då.

Idag är jag superdupertrött...... Fy bubblan för att behöva ta långpromenad i snöstorm =(.
 Måndagar är som sagt dagar då jag går ganska långt på jobbet och idag var det rejält kallt......Brrr. Kommer nog att lägga mig tidigt i kväll tror jag..... Har i alla fall ätit kycklingsoppa till kvällsmat och sitter nu i soffan med kaffet =) Stora sonen stack till en kompis för att sova över igen så det blev lugnt här..... Inget bråk med andra ord.
Tjingeling så länge......

image2248

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Ja, visst är det aptrist när det inte funkar! Har de inte kapacitet att klara av alla blogga borde de ha "ny-blogg-stopp"
Ha en fin kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback