god morgon onsdag....

image2355



Jag har nog världens goaste bloggvänner =) Oj, vad det värmer att komma in här och se alla fina kommentarer.... Fy bubblan vilken huvudvärk jag fick i går kväll..... Det bara kom hux flux. Det gjorde så ont att jag mådde illa och det var bara att ligga på soffan och sen gå i säng tidigt...... Det känns lite fortfarande men bara lite molande. Usch vad jag avskyr huvudvärk.....
Och nu råkade jag visst stiga upp för tidigt... eller, ja jag kunde sovit längre men hade ställt klockan fel.......  Idag är det ännu en jobbdag som väntar men en vanlig sådan =) Alltså, jag börjar inte förrän i eftermiddag =)



Kommentarer
Postat av: Annsingen

God morgon! Usch vakna med huvudvärk är aldrig kul!

Postat av: Anonym

kram på dej stress som bara den ska åka snart till kurs
ha de gott pussi katt

2008-03-26 @ 07:04:43
Postat av: majsan67

godmorgon ;) hoppas huvudvärken släpper snart, det finns inget värre...
Du var verkligen uppe tidigt.... jag slog upp mina gluggar 5.52, minuten efter du skrev ditt inlägg ;)
ha en bra dag..

2008-03-26 @ 07:16:31
URL: http://majsan67.blogg.se
Postat av: sessan

God morgon söta!
Usch det där låter inte skönt!
Du måste ta hand om dig vännen, bästa kramar i miljoner
till dig

*Hjärtan*

2008-03-26 @ 08:00:33
URL: http://www.sessanochprinsessan.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback