hallå.....




image2209

Intresset för
"Payitforward" verkar vara svalt.......
Lite tråkigt tycker jag =(
Det är ett så fint initiativ..... Att sprida lite glädje i vardagen....
Finns det något bättre?
T.o.m. jag som inte är speciellt rik och är dålig på att minnas nappade på det.
Hey....Det är ju inte frågan om några stora gåvor.....
Det kan ju vara något man gjort själv.....
Bara man visar sin omtänksamhet =)

Vet ni?
För ett par år sedan läste jag en bok om en pojke.....
Den hette just "Skicka vidare".
Den handlade om att göra goda gärningar och sen skicka dem vidare....
Jag älskade den boken och själva idén.
Detta gäller ju inte goda gärningar i ordets bemärkelse.......
Men för mig är det ändå något fint.....
 Att ge och att sprida det som ringar på vattnet.





Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Jag svarade hos ejmis ju...

Postat av: Sessan

Å vad fint du skrev ;0)
Så himla enig!!
Det är snack om omtänksamhet & en liten liten ting bara.
Tyckte också detta var en fin handling & gillade tanken på att det är mina läsare som kommenterar hos mig som blir "premierade", jag är ju inte den som haft tävlingar & sådant för att dra läsare till bloggen...
Jag gillar min intima lilla skara *hi hi*
Puss på dig vännen

2008-03-14 @ 12:40:34
URL: http://www.sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: Anna

Den finns på film, med Helen Hunt och Kevin Spacey,
jättebra och vad jag förstår så är det en sann historia.

2008-03-14 @ 18:28:14
URL: http://annalexing.blogg.se
Postat av: ejmis

Du får "lobba" för det igen, det är ju en jättebra idé ju!!

2008-03-14 @ 18:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback