hej och hå...

Wow.... Jag kom in här till slut =) Trägen vinner.

image2343

Nu sitter jag här nyduschad och fräsch som en nyponros ;) Vilken dag detta blev alltså.... Massamycket bråk med grabbarna och lite tjafs med gubben ledde till slut till en städad lägenhet =) Vi fick sönerna att städa sina rum =O. Händer ju inte alltför ofta....... Och gubben och jag har varit jätteduktiga.... Här är sååå rent och fint. Nu har lillkillen en kompis här och de ska väl förmodligen ha datorn så nu dröjer det innan jag är tillbaka........ See ya =)

Puss och kram....



Kommentarer
Postat av: Jayne

Härligt så där efteråt... eller hur??! Men tråkigt att man ska behöva bli sådär sut och arg innan.. men jag antar att livet bara är så.
Jag har pluggat biologi med sonen... ekologi... och bara slagist av hur otroligt allämnbildad han är.Tänk om han bara haft samma chanser som alla andra i klassen att få visa detta...
Ha det gott

Postat av: Helena Lundqvist

Vissa dagar e ju bara så...bläääää...
Men man städar väldigt bra såna dagar har jag märkt! Kram

2008-03-24 @ 16:13:51
URL: http://www.helu76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback