jajamensan...

image2311
Googlad bild


Nu är jag hemma..... Det gick minsann att gå i ovädret =) Men det vill liksom inte sluta snöa. Det verkar vara som vanligt här mitt i skåne.... Det är vi som får skiten. Hörde nämligen att neråt Lund och Malmö har det inte snöat speciellt mycket, men här =O Jo visst...... massa snö =(
Sitter nu och väntar ut tiden lite för klockan tolv är det dags att tvätta. Ska bli skönt att få lite rena kläder igen =) Alla mina myskläder ligger nämligen i tvätten ;) Sen är dagen ett tomt ark som ska fyllas....... Vi har i alla fall bestämt att vi skippar påskmaten..... Dottern är inte hemma och det brukar vara hon som vill ha det. Eller hur stumpan ;)

See ya =)


image2312

Kommentarer
Postat av: Anna

din stackare, man vill ju ha VÅR nu !

Postat av: Jayne

hua mej....
Du har rätt...så mycket snö har vi inte fått i Malmö.....än... men det komemr nog snart för jag ska bege mig ut....så vänta bara.

2008-03-22 @ 11:00:22
URL: http://jayne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback