ledsen.....

image2384



Usch vad jag bara helt plötsligt blev ledsen....... Stor klump i halsen =(
Jag vet att jag är löjlig........Men ibland får jag känslan av att min blogg är tråkig. Men samtidigt vet jag ju att folk har annat i livet än att sitta och kommentera och läsa min blogg. Bry er inte om det jag skriver för jag vet att jag är löjlig men har ändå ett behov av att få ut det......
Jag gläds åt när folk är glada och mår bra........ Riktigt i hjärteroten. Men ändå kan jag inte låta bli att bli så förbenat avundsjuk =/. När jag kikar in till andra bloggar och ser att de är så lyckade...... Vackra trevliga människor. Också sitter jag här och är ful och asocial....... Jag drömmer om att träffa flera av mina underbara bloggvänner men samtidigt skrämmer tanken mig =O För jag är inte alls speciellt snackig..... Jag är nog inte den som folk vill umgås med....... Tråkiga tysta jag som är mycket bättre på att uttrycka mig i skrift. Jag tror att det är dessa tankar som gör mig ledsen......
Men snälla ni som läser detta...... Jag är glad för andra människors skull. Jag är inte missundsam bara lite avis =/.


Kommentarer
Postat av: maskroser överlever allt

men lilla sockergryn var är det med dej idag har du den där sjukdomen tyck syn om mej...den hade jag med när jag var i din ålder och
mina flickor har det ibland de bara
tänker som du och gråter men sen dagen efter då har de sjukdomen var bra jag är .... så vänta tills imorgon gumman min kramar med sol

Postat av: Åsa.S

Nu måste jag lägga in en protest! Du och din blogg är inte alls tråkiga!!! Du verkar ju vara en varm och alldeles underbar person. Man skall inte jämföra sig med andra människor, man skall jämföra med sig själv. T.ex hur du var för 10 år sedan. Det är det jag strävar efter, att utvecklas som människa.
Sen har alla sidor man inte visar... jag lovar! Det man visar utåt är inte alltid den sanna bilden.
Ha en riktigt bra lördag! =)
KRAM!!!

2008-03-29 @ 09:39:19
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: Marra

Känner igen mej i det där, jag kan inte heller uttala mej om det inte är i skrift. Och jag läser din blogg även om jag inte alltid kommenterar den. Jag gillar din blogg :)

2008-03-29 @ 10:16:11
URL: http://loveorhates.wordpress.com/
Postat av: majsan67

men hörru.... *skäller* du är väl ändå inte ett dugg tråkig och trist.
Du har en jättefin blogg, och jag älskar dina underbara bilder du har ;)
Och jag känner mig då rakt inte så himla lyckad, bara så du vet ;)

Hoppas du mår bättre idag....
kramen

2008-03-29 @ 10:39:10
URL: http://majsan67.blogg.se
Postat av: Helena Lundqvist

Men lille vännen....
Tänk inte så. Vi e ju flera flera stycken som tittar in här hos dig varje dag.. Du skriver det du vill skriva och de som vill läsa får läsa;)
Jag gillar din blogg;)

2008-03-29 @ 11:11:45
URL: http://www.helu76.blogg.se
Postat av: ejmis

Din blogg är ju en av mina absoluta favoriter och aldrig tråkig!! KRAM!!

2008-03-29 @ 11:12:28
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Jayne

Hej
Ibland när jag läser dina rader på din utomordentligt snygga blogg...så känns det som om orden och raderna är mina... Så även i detta fallet.
Jag har alltid tyckt om nätet...MSN, chatta, hemsidor, facebook...och nu blogg.. varför?? Jo för där kan jag vara den jag är innerst...Här har jag ingen tunghäfta....eller känner krav..Så, tyvärr är du inte ensam. Men å andra sidan... jag har heller inga förväntningar! Tycker dte är så skönt att komma in här och läsa.-..se att min vardag är ganska "normal"...vilket gör att jag orkar emd min bättre.
Kram//Jayne

2008-03-29 @ 13:02:20
URL: http://jayne.blogg.se
Postat av: Annsingen

Vad ska jag säga! Jag instämmer med ALLA här ovan! Skulle så gärna träffa dej irl! Du är en underbar människa...det är jag övertygad om! KRAM!

2008-03-29 @ 18:54:22
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Levande maskrosbarn

Kära du, för det första ska du inte tänka huvudtaget på vad andra tycker om din blogg för det är för dig du ska blogga inte för andra.

Jag bloggar för jag mår bättre då, jag har en anonym sida och en sida är jag är mitt andra jag.

Du kan med ditt tänkande och skrivande vara till hjälp för andra, för när du skriver så bra som du gör så får man en kontakt med andra som gör att vi kan hjälpa varandra i svåra stunder.

Jag har u inte läst hela din blogg men det jag har läst tycker jag är bra och jag märker att du har det jobbigt.
Jag tänkte länka till dig om det går bra och kika in lite då och då/Kramar i massor

2008-04-02 @ 20:01:22
URL: http://levandemaskrosbarn.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback