mitt itu.....




image2379


Nja, en liten shoppingrunda blev det i alla fall...... Hämtade min ögonkräm som jag för övrigt inte hunnit testa än och gick sen till bokhandeln..... Hittade tyvärr inga faktaböcker till sonen men väl två nya pocketböcker till mig =) MEN..... Sen skulle jag betala. Trycker ner mitt bankkort i en sådan terminal som läser chipet och vad händer då? JO duktiga jag knäcker kortet mitt itu =O. Jag bara tittade på kortet och skrek rakt ut =) Men oj så snäll han var..... Jag fick ta ut pengar på kortet för det gick ju ändå att avläsa chipet. Så jag hade lite pengar att handla för..... Det blev en klänning/tunika =). Så nu får jag leva på maken i helgen =D.
Nu är jag supermätt..... Har precis tryckt i mig en kebabrulle =) Hur gott som helst. Men magen står också i tjugo hörn just nu ;)


image2380


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Vilken otur med kortet..Men leva på maken e ju aldrig fel ;)...Å så spar du ju på ditt egna..
Ha en fin kväll
Kramen

Postat av: maskroser överlever allt

var rolig att du handlat lie nytt och du a det är väl igen brådska du hinner hjälpa mej ha de nu gott och lev på Mannen din är bara okej jag gör jämt det
sov gott vi höres

2008-03-28 @ 19:31:07
URL: http://maskroser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback