morning....

image2083


Nu är jag hemma igen =).
Kommer in  och kilar direkt in för att väcka gossarna. När jag varit inne hos lillkillen och är på väg in i stora killens rum så står där en filur i hallen =O Snacka om att jag blev rädd =) Han var redan färdigklädd och allt...... Har nog aldrig hänt någonsin. Nu ska jag bara få upp den lille också........ fast han är ju vaken =) Hoppas nu bara att de får upp låsen på cyklarna idag och att det går att cykla. Det har snöat en hel del och frusit på....... Jaja, ses sen =)



Kommentarer
Postat av: Mia

Ha en underbar dag!
Kram

Postat av: Gabbi

Japp!! I bland kan dom överraska! ;) Många gånger e de nog vi som underskattar dom ;)
Kramen

2008-03-05 @ 08:04:03
URL: http://www.mamsen71.blogg.se
Postat av: Åsa.S

"En dag händer det..." Du kanske skulle köpa en trisslott i dag då!? =)
Ha en fin dag!

2008-03-05 @ 08:19:21
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: ejmis

Vilken överraskning sonen bjöd på ;)
Ha en fin onsdag!

2008-03-05 @ 09:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback