poff.......borta =)




Jag skrev ju igår att jag skulle hämta ut en ögonkräm..... Nu har jag testat den och My god...... Sååå bra den är =) Väl värd de 431 kronor jag betalade för den. Jag har i minst fem år letat efter den ultimata ögonkrämen mot påsar men hållt mig i väldigt låga prisklasser. Aldrig har de hjälpt vidare mycket. Jag har använt denna i går kväll och i morse och varje gång jag tittat mig i spegeln idag har jag undrat vem det var.... Såg ju ung ut =O. Jag har fortfarande minipåsar kvar men de kanske försvinner vid regelbunden användning...... Stor tub var det med så den lär räcka ett tag =) Jag är glad.........=D

Phytomer
 kommer krämen från förresten.....

image2387



Kommentarer
Postat av: Margaretha

Herregud inled mig inte i frestelse.....
Jag som e så tokig i smink och krämer...måste haaaaa
Klart att du fick länka mig ;o)
Kram
Margaretha

Postat av: Anna

Näääe, va dyr.... Jag vill ju oxå ha
:-o

2008-03-29 @ 22:11:14
URL: http://annalexing.blogg.se
Postat av: Jayne

Hoppsan....ser man... ung och fräsch då med andra ord....
Låter som en toppenkräm.... ;O)

2008-03-29 @ 22:35:10
URL: http://jayne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback