snö....




image2086


Jag är sådan att jag alltid fattar att snön kan komma långt in i april.... Visst hoppas man att den ska hålla sig borta men jag tar aldrig ut våren i förskott. I alla fall så kom jag i går att tänka på att det så gott som varje år alltid snöar veckan mellan mina barns födelsedagar =O. Alltså mellan 27 februari till 8 mars. Jag har koll på det eftersom vi alltid slår samman deras kalas mitt emellan och de flesta åren har det snöat den dagen vi haft kalas...... Så inte kom snön som någon överraskning inte, men förbannat irriterande likväl =D.




Kommentarer
Postat av: Sessan

Gott att du fick dig ett skratt! Jag var så srött på kärring dravvel igår *blä*
Ja du denna snön..... Förstår att du blir trött på det! Här snöar det inte men plötsligt har vi många minus grader, jag menar 9 minus i går morse & det är vel inte det idag men inte långt ifrån..... & nu satsar ju jag på våren!!!!

Hoppas din dag blir lugn & skön & att du får lite rum för dig själv ;0)
Stor kram

Postat av: Annsingen

Ja vi fungerar väll olika.Detta är ju inget som jag heller förstått på en gång.Inte i stunden då det händer utan det har tagit år att komma upp och försöka hålla sej på den banan.Men det känns som jag gjort det och då i slutänden har jag kommit på att det stärkt mej.Även om det finns saker i mitt liv jag helst hade velat slippa..Tro mej;/

2008-03-05 @ 09:33:32
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback