torsdagskväll...





image2370


Då fick jag äntligen tag i datorn igen =) Sönerna har haft båda två ett par timmar medan jag jobbade....... Ojojoj, vilken god kvällsmat vi åt idag..... Fläskfilé och potatisgratäng =) Billigt var det också.... Gick på under 200 kronor och vi är fem personer.... Alltså inte mer än 50:- / person....... Härligt att lyxa till det lite en vanlig torsdagskväll =) Nu är det slapp i soffan som gäller.....
I morgon är jag ledig från jobb men i gengäld ska vi till BUP och få resultatet på lillkillens utredning..... Så då får vi reda på om det är ADHD..... Känns just nu som om det kanske inte är det...... Men jag kände likadant när vi skulle få reda på om stora sonens autism.... Så egentligen har jag ingen aning. Spännande ska det bli i alla fall.
Hoppas att bloggen fungerar i morgon bitti =/ De kanske inte är färdiga med flytten av allt....... Gör kanske inte så jättemycket men jag gillar att blogga på morgnarna........


image2371



Kommentarer
Postat av: Jayne

Hej
Hur har er utredning gått till? Vi är ju i kontakt med BUP kring vår son och hans ev ADD. Jag har haft en första telefonintervju, med en massa frågor krings hans beteende. Nu ställs han i kö....och sedan?? Vad händer sedan?
Lycka till nu imorgon.

Postat av: Jayne

Hej...igen... Tack för ditt svar/inlägg. J jag har börjat vänja mig vid att vänta... vänta här..vänta där... jaha japp.

2008-03-27 @ 21:14:46
URL: http://jayne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback