dagen i bilder....




Här kommer en liten bildkavalkad av dagen =)
Alla bilder är tagna av min dotter....
Vi cyklade som sagt idag och det var ca. 4 kilometer dit.... På vägen fanns fina saker att titta på.... Åh, vad naturen är fantastisk =)

På vägen såg vi en hage full av får med söta små lamm....
Självklart stannade vi och hälsade =)







Vaxsjön i Frostavallen.......









I Frostavallen finns en liten fågelpark....
Kolla in påfågeln... Det var häftigt =)



Lilla damen gömmer sig bakom hannens stjärt ;)



Någon slags struts =)
Kanske är det EMU?





Till sist en bild av en tusensköna som jag tycker blev så fin =)




Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Fia bilder!

Ser ut som ni haft en underbar dag.

Kram på dej

Postat av: ejmis

Fina bilder! Du har verkligen sommar hos dig =)

2008-05-10 @ 19:29:04
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: jayne

MMM...underbart. Jag har också njutit hela dagen. ja tills för ngn timme sedan. Vi skulle äte, grilla, och jag tog varsin öl till mig och maken. Hm.. inte så varma, fast de stått i kylen. Kylen stod på - , dvs ingen temp. F_N.... skulle vi nu behöva köpa ny kyl.... Vi åt... föröskte tänka på annat... och när vi kom in nu... igång igen. Antagligen har ngn glömt stänga dörren innan... tror vi..

Ha en bra kväll nu.

2008-05-10 @ 19:40:14
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Ann

Jättefina bilder! Ser ut att ha varit en underbar dag:))

2008-05-10 @ 22:35:25
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback