Det första man blir blind på......



Ojojoj.... Grabbarna kom upp relativt bra idag.... Hann äta frukost och så. Men sen bestod resterande tid av hårtvätt och kepsletning..... Jodå, lillkillen är sååå rädd att håret ligger fel att han för det mesta vill tvätta håret varje morgon men det hinns ju inte alltid med. Han kom i alla fall iväg sen var det dags för stora sonen... Var é min keps?? Vi letade och letade i alla rum och under soffor och sängar men ingen keps......? Vi var båda två inne vid datorn och tittade flera gånger men som man säger "det första man blir blind på är ögonen"...... För jag gick in ytterligare en gång och där hängde den så fint på stolen =). Det var ju för väl..... Han kom iväg till sist.

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hahah..jag vet hur de e!!

Letade efter bregottet nu på morronen, stod på hyllan mitt framför mig i kylen..fast jag kollade 3ggr innan jag såg det!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback