.......



Nä fy vilket tråkigt liv jag har...... Här sitter jag, visserligen nyduschad men inte promenerad. Hur kul är det på en skala att bara gå ut och gå för gåendets skull???? Har ju inget ärende och inget sällskap..... Känns så himla trist att gå ut själv =( Jag får vänta till ikväll och ta en promenad med gubben istället.... Om jag orkar då ;) Det värsta med sådana här dagar är ju att jag bara sitter på häcken och äter =O. Japp.... Det gör jag. Skit samma.... Jag överlever nog =)


Bilden är bara utfyllnad......;)



Kommentarer
Postat av: Ann

Säger ju det .Du skulle bo nära.Kunde vi gå på picknick och IKEA så kunde jag bjussa dej på en 5 kronors korv:))

Postat av: Ann

Korv är jätttegott och absolut om det kostar 5 spänn;))

2008-05-15 @ 13:53:18
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback