Evening friends....

Photobucket


Då var det måndag kväll och jag är trööött..... Vill liksom inte pigga på mig riktigt. Idag när maken och jag var och handlade så var jag sugen på paj med vaniljsås.... Framförallt såsen =) Så vi köpte hem och bakade päronpaj. Det var gottigottgott ;) Men som maken sa: Sista dagen idag..... Japp, sen börjar vårt nyttiga liv. Jag tänker själv göra som flera av er andra och köra ett par dagar nutrilett eller naturdiet...... mest för att min mage helt enkelt behöver vila. Har just nu ständigt ont i magen och den vill inte tåla något jag äter...... Så vi får väl se. Hoppas jag mår bra på lördag för den dagen betyder jättemycket för mig..........Jaja, nu är det snart dags att sova ;) Längtar till sängen.....

Photobucket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback