givande möte.....not.

image2727


Fy fasiken vilken huvudvärk jag har nu..... Känns som om huvudet ska sprängas och jag mår illa också. Fy vilken morgon får jag väl säga...... Började med att sonen bråkade och minsann inte skulle på något möte.... Jag blev förbaskad och åkte iväg så fick han komma efter med cykel. Han blev då något sen så mötet blev stressigt. Inte mycket blev sagt och den ena läraren verkade måttligt intresserad och sa bara att han minsann inte har tid att sätta av för att rätta en uppsats som sonen skulle kunna skriva om och han minsann inte har någon möjlighet att på sina lektioner ge några extraförmåner såsom muntliga test..... Stressad var han med . Sonen var inte intresserad av att svara på frågor och jag satt mest och försökte lyssna men irritationen och huvudvärken gjorde sitt till så det blev inte mycket sagt idag..... Känner mig något irriterad och trött. Det var definitivt ingen bra dag att ha möte. Sen var det bara för mig att ge mig hemåt och hade jättegärna velat njuta av promenaden och naturen i det vackra vädret men jag ville bara hem..... En timme tog det mig att komma hem och på slutet var jag nära att kräkas..... Mina axlar sitter bannemej uppe i öronen och hela tiden när jag gick försökte jag få ner dem men det var förgäves. Jaja, det är i alla fall nästan 20 grader ute..... Det är ju positivt i alla fall =) Jag fick även några naturbilder som kommer upp i bloggen senare...


Kommentarer
Postat av: Mira

Usch!!! Det där lär inget vidare!!
Skickar styrkekramar till dig!!!

Kram, en bamsestor sådan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback