God morgon...


Just nu är det tvärstopp i mitt huvud...... Det är en hel del som ska göras nu på morgonen men jag bara sitter här och slöar =O Jag förtränger det på något vis så jag istället måste stressa som sjutton om en stund..... Tvätta klockan sju ska jag och har inte sorterat ihop tvätten än och sen ska här packas till sonen som ska iväg halv åtta...... Jag brukar oftast reagera så här när det blir för mycket.... Fast tack och lov känner jag mig själv och vet att jag hinner..... men inte sjutton är det kul med stressen som känns inombords =/. Men sen när barnen är iväg så kan jag kanske koppla av i alla fall en halv timme innan nästa sak ska tas itu med =)
Nu är det bara två dagar kvar till Malmöträffen och magen är väl snart i uppror ;) *längtar*




Kommentarer
Postat av: Anna

Jaaaa snart är det Malmöööööööööööööööö :D

Det kommer bli kanon..Hoppas på en bra dag för dig gumz..kram!

Postat av: Mia

Ha en bra dag!

Kram

2008-05-29 @ 07:37:51
URL: http://studentmamma.blogg.se/
Postat av: jayne

Hej

Ja nu är klockan 7.50 och du har gjort det du skulle gjort..under stress. Ja... denna roliga stressen...hrrrm.

Jag ska nu skicka iväg min yngste son, äldste gick precis. Sen ska jag ta en Nutrilett...och njuta lite av dagen, innan jag går iväg till ännu en mastodon(?) dag... tjoheeeej.

Du såg en fredag sa du... va skönt!!!

Kram

2008-05-29 @ 07:52:56
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback