god morgon i solen....






Tjo vad det var jobbigt att stiga upp idag..... Känner mig allmänt vingabruten. Jag fick nyss en slags kramp i de stora musklerna som sitter på sidan på ryggen.... Konstigt ställe. Och benen strejkar lite. Men jag tänker inte låta det hindra mig från att cykla iväg idag med dotera...... Det får ju istället ta sin lilla tid att komma fram =) Vackert väder är det i alla fall och kameran följer med på trippen idag så vänta er att det kommer mycket bilder framöver =)
Vad gör ni så här på en lördag?




Kommentarer
Postat av: jayne

Godmorgon!!

idag.. blir det trädgården ..... bara ligga och slappa!! (Ska även fixa med instuderingsfrågor åt sonen).... ahhhh

Hoppas du får en fin dag..cykla försiktigt.

Postat av: Annsingen

Nej då hade lite huvudvärk men den är bort:))

I dag sk avi på konfirmation men den är klockn fyra så dit är det ett tag:))

2008-05-10 @ 09:24:40
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback