Hehehehe....



Nog fick jag maken att göra kvällsmat alltid =) Nu doftar det kyckling i hela lägenheten kan jag lova....... Idag ska det ätas av bara sjutton..... Både kvällsmat och godis =) Sen måste jag ta en mager vecka så att jag känner mig något sånär fräsch nästa lördag..... Då är det ju festdax för mig =D Ni anar inte vad kul det ska bli..... Jag är på fest på sin höjd en gång om året.... Brukar inte vara något jag har direkt lust till ändå. Men nu känner jag att det ska bli kul =) Jaja, jag måste i alla fall hålla igen lite....pyttelite ;)


Fast någon jäkla frukt tänker jag inte äta...
Äckligt.....



Kommentarer
Postat av: Anna

Samma här, nån gång per år går jag ut på något kul...

suck



Hoppas du får jättekul,

lite av det bästa är ju att ha något

att se fram emot...



Kram

Postat av: jayne

hej

Jag är också på fst alltför sällan... kan ofta känna YES..innan..men när man väl står där.. Men..så nån gång får man det där värsta festhumöret och en fest infaller..TJOHOOOO.

Jag...ska nog också ta en mager vecka..veckan som kommer.. men ikväll ska jag äta. Blev inget igår, blev så himla trött.

ha en superbra kväll du med.

Sele/koppel...håller med.. VILKEN nyhet...

2008-05-17 @ 18:21:47
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Borthy

Man festar på tok för sällan! Hoppas att du kommer att få jättekul! Lova att ge järet! kram

2008-05-17 @ 21:56:18
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback