I´m back.......




Bild från filmen....

Kära tider vilken trist eftermiddag jag haft..... Sonen kom ju hem från skolan och skulle ha datorn så jaha. Jaja..... Jag ska väl kanske inte sitta så mycket vid datorn men har man fri tillgång kan man ju kika in då och då ;) I alla fall så hittade jag en trevlig film på TV4-film..... Pumpkin hette den. Lite småtrevlig så där =) Sen har ju kvällen gått sin gilla gång....... Något mycket märkligt har hänt med mitt högerben.... Började i eftermiddags med att knäet kändes stelt och svullet. Det var inte svullet. Sen spred sig känslan både upp i benet och ner ända ner i foten... Ett tag kunde jag knappt stödja på det. Men emellanåt känns det knappt alls =O Sen när jag reser mig och ska gå är det svårt att gå ordentligt.... Fattar inte varför min kropp visar upp så mycket konstiga fenomen...... Än det ena än det andra. Nä, jag ska inte tråka ut er med mina krämpor.... Bara bra att ha det på pränt ;)
Vad gör ni i kväll???


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Jag har just duschat, sitter här i morgonrock och slöar.

Postat av: jayne

Hej

Din stackare... hur är det med benet nu då???



Jag såg tulpan bilden i tidningen.. helt underbart!!!!

Vad har jag gjort... handlat, pluggat med sonen, tittat på tv:n... läst i en bok till jobb...förberett mig inför ett utvecklingssamtal imorgon.... ja..ungeför så..

Kram

2008-05-15 @ 21:22:28
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback