jag tror...



Jag sitter här och funderar på helgen..... Maken ska ner till Malmö i morgon och hjälpa min bror att renovera så kanske ska jag kolla om barnen vill följa med på en mysig utflykt =) Vi har väldigt mycket fin natur här runt omkring och nu när vi inte har trädgård så bara känner jag att jag måste komma ut..... Köpa lite smaskigt och packa picnickorgen. Kanske skulle vi kunna cykla till Frostavallen.... Ligga vid sjön och bara njuta...... Kanske t.o.m. dottern följer med =) Jo minsann.... Ska fråga dem i kväll.




Kommentarer
Postat av: Plogflickan

Hoppas du får med dig barnen på en ljuvlig picnic!!

Postat av: Tierra

Hej !



Hittade hit via Borthys blogg och är nu här och tittar runt lite. Lämnar därför också detta lilla avtryck. Tycker att du har lyckats få till en väldigt fin & trevlig blogg :-)



Varma hälsningar, Tierra

2008-05-09 @ 09:18:52
URL: http://filmjolk.blogspot.com
Postat av: Pia

Frågade sonalyckan (17 år) i morse om vi inte skulle hitta på något trevligt i helgen eftersom det lovats strålande väder....han tittade på mig som om jag var något katten hade släpat in..."Jag ska göra något roligt, ska LANA hela helgen så jag behöver skjuts", där fick man för att man skulle vara en käck mamma och packa en korg med godsaker. Så för hans del kan det lika gärna regna, datorn finns ju alltid där och skulle inte den fungera så finns ju flickvännen, man är inte viktigast längre ;)

2008-05-09 @ 09:55:10
URL: http://zanahoria.blogg.se/
Postat av: Anna

Låter härligt...när ungarna är små då kan man lura med dom lättare ;) lycka till!!

Frostavallen..där har jag varit..har ju bott 2 svängar i skåneTomelilla & Gärsnäs.skåne är ju Mecka för hästälskare..

2008-05-09 @ 11:43:46
Postat av: ejmis

Det låter som en bra idé =)

2008-05-09 @ 17:17:29
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback