jahapp...



Jodå... Jag blev till sist insläppt i min blogg...... Men hu vad jag blev "rädd" att det var borta. Först kom inte inloggningssidan upp utan bara ett felmeddelande =O Sen när jag fick upp inloggsidan ja då sa den att jag angav fel uppgifter..... Hujedamej. Men nu är jag här i vanlig ordning =)
God morgon mina vänner..... Ännu en dag då solen skiner. Det tackar vi för =). Hoppas det håller i sig ett tag till. Idag är det åter dags att hoppa på jobbtåget. Fast innan dess hade jag hoppats på att jag lyckas få motivation till en cykeltur.... Måste verkligen börja röra på mig.... Magen bara växer som om jag var gravid ju =O Det är jag INTE..... Jaja, vi får väl se om motivationen infinner sig ;)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon!:)

Postat av: majsan67

uuuuh vilken skräck, att inte komma in i bloggen... är det då man kan kalla sig för beroende, när man nästan får hjärtinfarkt när den inte funkar ;)



Här skiner solen oxå men jääädrar vad det blåser kallt idag. Vinden kommer från norr, så det blir till o plocka på sig kläder idag.. trist trist..



hoppas du kom ut på en cykeltur ;)

Ha en bra jobbdag

2008-05-12 @ 06:48:42
URL: http://majsan67.blogg.se/
Postat av: Helena Lundqvist

Morning! Har din blogg flyttats nu eller strular den bara ändå?

2008-05-12 @ 10:32:41
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: lillaviola

Hej! Tror du det finns behov av avprogramering inför sommaren...?

Min blogg är min ventil och en hinder på vägen till "dårhuset".

Och när det då inte funkar, får man gråta? JAg skyllde på pollen...

Så arg blev jag när inloggningen inte funkade. Men det vågar man ju inte direkt prata om.hahahah

Nejdå inte är jag beroende! HA en skön kväll!

2008-05-13 @ 13:50:38
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback