jajaja.....




Grabbarna bus kom iväg idag med =) Så nu lägger sig lugnet här i lägenheten...... Vad ska jag göra nu då??? Kanske röja lite..... Nej, kanske sortera tvätt....Nej. Fasiken vilken slöfock jag är ;) Fast jag ska nog göra de sakerna om en timmes tid eller så..... Måste ju göras =)
Senare ska jag sitta en stund på balkongen i vanlig ordning... Måste komma på ett sätt att få färg på baksidan med..... Är ju jättebrun i ansiktet och på bröstet nu men alldeles vit på ryggen =O. Klockan ett idag är det jobbmöte.... Trist som attan.

Kommentarer
Postat av: ejmis

God morgon!

Tråkigt när det är möte på en ledig dag =/

Vad säger läkarna nu när du fått svaret som inte visade något och du fortfarande mår som du gör?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback