konstigt....





Vi har fått väldigt konstiga rutiner här hemma..... Jag läser om alla serier ni andra bloggare ser på TV och tänker "nä, det ser jag inte". Men vid närmare eftertanke ser jag ingenting längre =O. Vi har nämligen disney channel på kvällarna här hemma =) Efter åtta på kvällen får sönerna inte sitta vid datorerna längre..... Då tar de över TV:n..... Och jag och maken sätter oss vid vars en dator..... Låter kanske tokigt men så är det. Fast visserligen..... Det är ju läxläsning och så med självklart. Men kontentan är att jag just nu inte ser något på TV.... Mer än Dr.Phil som ju går fem över sju ;)

En annan sak som är lite konstig är det här nya bloggsystemet..... Ja, det är ju inte färdigt och hela tiden dyker det upp nya funktioner och det är ju kul. men när jag gör ett inlägg blir det inte publicerat förrän efter en bra stund eller efter att jag publicerat det ännu en gång..... Sen verkar det som om kommentarer ställs på en väntekö i limbo =O. Jag menar ibland när jag skriver kommentarer till någon som har nya systemet så kommer den inte fram förrän långt senare..... Så förmodligen är det en del vajsing i systemet och det är det som gör att statistiken blir lite låg med =) Jaja.....



Kommentarer
Postat av: majsan67

jag ser heller aldrig på tv.... jag har tröttnat faktiskt.

Orkar definitivt inte börja följa nån serie, jag får nästan ångest för att det blir så viktigt att se fortsättningen.. nä bättre o låta bli ;)

Magnus Uggla är just nu det enda jag följer...



Här är folk utspridda vid datorer och tv-apparater oxå på kvällarna.... det är trist egentligen, men man kan ju inte gärna tvinga tonåringar att spela fia med knuff ;)



Postat av: Gabbi

Hahaha..du har rätt!!

Jag hinner nog me ett par outfits till ;)

Kram

2008-05-08 @ 07:28:51
URL: http://mamsen71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback