Kväll nu....



Wow... Jag klarade det =) En kväll utan dator menar jag....... Vi har haft det rätt så mysigt och nu sista halvtimmen klarade inte grabbarna sig utan mig längre. Jag hade nämligen placerat mig en stund i sovrummet för att se CSI medan de såg Disney channel...... Men de är så vana vid att jag alltid sitter bredvid dem så först kom stora killen och la sig hos mig och sen den lille =) Låg och smekte stora grabben i håret vilket är hans absoluta favorit..... Myspys =)
Det märks vilken röra datorn ställer till i deras hjärnor för ikväll kom den naturliga tröttheten av sig själv......
Annars har det varit en väldigt omtumlande kväll med besök som skakat om mig och maken med både glädje och skräck...... Känner mig gråtfärdig mest hela tiden... Men det är bra gråt, om man säger så. Jag förklarar närmare i morgon..... Det är stort =)

Ja, det var väl min kväll det.......



Kommentarer
Postat av: Satu

ja hoppas det med. Men det lät ju som det vart mysigare på kvällen där med killarna gumman!



Kramar i masor från mig! Sov gott

Postat av: ejmis

God morgon! =)

2008-05-20 @ 05:08:45
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Ann

Morning!

Oj lät som en omtumlande kväll!

Hoppas allt är bra!

2008-05-20 @ 05:45:40
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback