Lunch eller något ;)


Så här skulle man haft det ;)

Sitter och dricker en jordgubbsnutrilett nu..... Var tvungen att fylla på lagret så jag har olika smaker att välja på =) Snart dags att kila iväg och jobba ett par timmar.... Sen nästan direkt efter jobb är det som sagt möte..... Tröttsamt. Har flängt runt och handlat mat och kikat i klädaffärer.... Kiken gav inget resultat vilket plånboken är glad över ;) Men nu är här i alla fall mat hemma till i kväll..... Måste försöka storhandla i morgon så jag slipper dagshandla på detta viset... Vi är bara så ostrukturerade och oplanerade att vi aldrig blir färdiga att sätta oss och göra en ordentlig matplanering. Men nu ska det bli av =). Känner mig något stressad med tanke på att sonen ska iväg i morgon och jag glömde fråga vad han ville ha för matsäck så det får fixas i kväll... Sen behöver han ett par slit och släng skor eftersom han inte har några mer än foppatofflor just nu.... men bor man i lilla byn med en skoaffär är det inget lätt uppdrag.... Har ju ingen tid över till annat. Skit alltså..... Dingdong jag =O. Jaja, det löser sig väl..... Hehehe.

Glöm nu inte titta in i
fotobloggen  jag tipsade om =D




Kommentarer
Postat av: Anna

Du blev kommentar 1000!!!



;-D GRATTIS & TACK!



Ha en underbar sommarkväll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback