Lustiga fenomen...



Jag gick alltså in i min stilmall för att ändra mina rubriker.... Ville ha små bokstäver där. När det var klart var min header och bakgrund borta... För mig i alla fall. Allt var bara vitt och åter vitt.... Men jag laddade upp bilderna till det igen och la in det i stilmallen och då var det tillbaka. Kanske inte riktigt finslipat i den nya plattformen känns det som. Jag tycker att de ska skynda på den här flytten nu för det är dötrist att allt är som det är nu... Jag har ju knappt några besökare längre för jag finns inte på några listor någonstans.... Så det är bara ni som haft mig som favorit eller något som hittar mig nu. Dåligt att det ska ta sån tid =(.



Kommentarer
Postat av: jayne

Hej

Va konstigt....trist att det ska bli så....hm..

Postat av: Åsa.S

Hahahhaha, jag har heller inte många besökare... trots att jag inte flyttat än!

2008-05-12 @ 10:10:15
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: ejmis

Vackert väder och inga listor gör att antalet besökare minskar.

2008-05-12 @ 20:39:33
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback