Magproblem....



Trött jag blir på min mage..... I två dagar nu har jag ätit ganska bra och inte allt för mycket. Men min mage ser ut och känns som en sprickfärdig ballong...... Känns mycket jobbigt. Emellanåt gör det väldigt ont på en punkt precis där magsäcken sitter. En väldigt konstig smärta som inte går att beskriva...... Det onda har nog funnits i en vecka. Nu blir jag trött på min mage för det är den som gör att jag alltid känner mig så förbaskat tjock. Även när den inte är uppblåst för det är en känsla innifrån som gör att den känns jättestor...... Som om något är där som inte ska vara där.......Ja, jag vet inte....



Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Vi har nog lite lika mage du och jag... min är också som en spärrballong!

Farst värk över magsäcken... magkatarr?

Postat av: sessan

Usch låter pyton vännen!

Hoppas dom tar det med i din utredning av kroppen. Jag har liknande mag problem & det är vanligt när man har fibromyalgi.



Vad skönt att veta att du jobbar idag & så har du ledigt & kan vila lite.

Kanske du skall göra ett avtal med killarna att dom skall klara att komma upp själva så att du kan sova lite på morgonen!??



Här är det grådaskigt idag & jag blev väckt av en sessa som grät efter sin pappa.... Hur lätt är det att förklara för en två åring vart pappa är?? Hon gråter & säger "pappa kör bil, nej inte..."



Ha bästa dagen gumman

KRAM❤

2008-05-21 @ 09:08:05
URL: http://www.sessanochprinsessan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback