Mycket nu...



Jag avskyr verkligen denna tiden på året..... Men bara en sak. Allt som händer med skolan..... Herre min je vad man ska hålla reda på mycket.... Det är utflykter, övernattningar, träffar och inköp av avslutningskläder..... Det tar liksom aldrig slut. Tack och lov har jag numera bara två att hålla reda på för dottern sköter ju allt sånt själv numera..... men jag orkar liksom inte alla dessa grejer man ska hålla i huvudet. Det bara virrar rundor i huvudet till sist..... Vet inte om det är för att det blivit fööör många gånger nu.... jag menar det började ju redan i dagis och har sen fortsatt under alla år..... Skönt man snart kan "pensionera" sig från sådant... Nästa år har jag bara en kvar i grundskolan.

Kommentarer
Postat av: Helena me gummibena

Tack detsamma :)

Härlig stressblid! hahaha

Postat av: sessan

Ohh jag vet.... skit jobbiga år på slut tampen.... man kan ju inte ens luta sig tillbaka 5 min i hopp om att dom kommer ihåg lite själva.



Men du, när vi passionerat oss kan vi vara stolta över att vi höll ut ;0)



Bästa kramen & önskan om en fin dag

2008-05-28 @ 09:35:06
URL: http://www.sessanochprinsessan.com
Postat av: Lotta

Jag är ju överlycklig att jag redan gått i pension för sånt. Det var skitjobbigt rent ut sagt med att hålla reda på allt och det värsta tyckte jag nog var PENGAR guuud va allt detta kostade.

Kramis

2008-05-28 @ 10:59:58
URL: http://lottsfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback