Sjukt....

Låter ju normalt detta?????
Snacka om att dumförklara sig själv =O

Victoria Beckham vägrar att gå i annat än högklackat.
Skorna får henne inte bara att se längre och slankare ut -
utan påverkar även hjärnverksamheten.

- Jag kan inte koncentrera mig i platta skor, säger hon enligt Daily Mail.

Fascinationen för höga klackar har sträckt sig så långt att hon inte kan träna.

- Jag skulle gärna gå till gymmet,
men jag vet inte hur det ska gå till med sådana skor.

Men det är bara i offentliga sammanhang "Posh" satsar högre.

- När jag är hemma med David och barnen har jag alltid flipflops på mig.



Står att läsa i
Aftonbladet


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Hahaha, behöver hon inte använda hjärnn när hon bara är hemma då???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback