Skönt....



Hehehe... Känner mig ju nästan som Långben ;)

Japp... Det är skönt att jag snart är klar med tvätten för mina armar och ben vill snart inte med mig mer =) Skitjobbigt att hänga tvätten är det också för armarna förlorar all kraft mitt i allt så man får gå på reserven.... hoppas bara jag får upp tvätten sen. Korgen lär bli smockfull och det är över gården och upp för tre trappor =O. Vi brukar för det mesta ta tvättid när maken är hemma men han hade att göra idag.... Jobbigt ;) Men rena kläder får vi i alla fall =)


Kommentarer
Postat av: majsan67

kan du inte skaffa såna där tvättställningar istället och hänga upp på? Dom är ju i midjehöjd och man slipper stå med armarna uppåt, det är ju döjobbigt, o allra helst som du har så ont..



Men det kanske är svårt att lösa i en allmän tvättstuga?

Hoppas du fick hem tvätten ordentligt, du har ju faktiskt stora killar som kan hjälpa dig o bära ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback