Slut för idag....




Då var jag hemma igen..... Kommer hem och upptäcker en bunke grabbar i köket vid laptopen så jag gick in till den stationära =).
 Värsta gamla tangentbordet =O Känns hur fel som helst ju....
jag är trött och har ont lite här och där nu. Tur att jag är först på plats på jobb i morgon.... För jag skippade städningen. Får helt enkelt börja tidigare i morgon och ta det då..... jag orkade helt enkelt inte idag. Kvällen ska gå i lugnhetens tecken tänkte jag =) Först lite kvällsmat om en timmes tid och sen sjunka ner i soffan...... Nu väntar en kopp kaffe =)
Har ni hittat på något kul idag?



Kommentarer
Postat av: ejmis

Har haft värsta slappar-dagen idag men nu ska jag snart ut och plocka lite brännässlor och göra växtnäring.

Postat av: Ann

Tråkigt med benen då det är en lättsam motionsform!

2008-05-18 @ 17:45:32
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Ulla

Idag har sonen 17 år sprungit Lilla Göteborgs Varvet. Han var nöjd med loppet. Sen har syrran med fmilj varit på besök. Fast vi bor i samma stad, så ses vi alldeles för sällan.

2008-05-18 @ 19:27:24
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback