Tråkig dag...





Då var jag äntligen hemma igen.... Det är sååå tråkigt med dessa eviga kurser som ofta inte ger något. Ibland känner man sig idiotförklarad av arbetsgivaren. Nåväl.... Slut för denna gången =)
Det har varit soligt och fint hela dagen men hu vad det blåser kalla vindar...... Man får väl vara nöjd med det lilla ;) Snart dags för kvällsmat men först sitter jag här vid den stationära datorn och försöker fixa den lite.... Fanskapet hakar upp sig hela tiden. Kör lite viruskontroller och scannar genom datorn efter lite av varje. Visserligen har den ett par år på nacken men vill ju gärna att den funkar ett tag till =) Får väl se vad det leder till......
Har ni gjort något kul idag?




Kommentarer
Postat av: vivan

Nää..bara jobbat...inget har hänt..utöver det vanliga...inte hört göken heller...kramiz

Postat av: evans

Usch ja, sådana kurser känner jag till. Det gäller att sätta sig på sovvänlig plats ;)



Nu finns nya vårbilder hos mig!

2008-05-13 @ 18:03:24
URL: http://evans.blogg.se/
Postat av: Åsa.S

Samon här håller på också med vår stora dator. Skillnaden är att han inte vet vad han gör ;) Mindre kul...

2008-05-13 @ 18:44:13
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Anna

Inte gjort några roliga saker-tyvärr..bara städning!! Folk har klickat som fan på min sitemeter..det är det jag säger..alla som jag inte vill ha in där-är där nu!! Men dom skriver inget?? Muppar!!!

2008-05-13 @ 21:44:04
URL: http://meohmylogpartaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback