Utmanad....Igen =)



Det är mycket med utmaningar idag =)
Nu har jag fått en från
Ejmis .
Här ska man berätta om sitt Senaste, Bästa och sämsta köp.....
Det var svårt ju.... Men till sist kom jag fram till tre svar =)

Mitt senaste köp av betydelse var brödrosten....
Har varit utan sen den gamla exploderade =O



Mitt bästa köp måste ju helt enkelt vara Laptopen....
fast det är ju egentligen inget köp i den bemärkelsen.
En "jobbdator" som dras av på lönen......



Mitt sämsta köp är helt klart denna klänningen...
 köpt för två månader sen men aldrig använd.
Sitter rent  för hårt åt upptill.... Ett fängelse.



Jag vet uppriktigt talat inte vem jag ska utmana.....
Alla som vill kan väl göra den =)



Kommentarer
Postat av: ejmis

Kul att du är med =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback