Vilken hetta....



Jag är slut som människa just nu...... Först blev det en cykeltur på 6 kilometer och sen gick jag tillbaka....Lika långt. Varmt så det snurrar är det och hu vad trött jag blev i benen..... Armarna tog också lite stryk av att leda cykeln hela vägen. Också de där förbaskade flipflopsen igen då..... Kasade runt i dem så nu känns undersidan av fötterna som ett öppet sår =O
Men om man ser till det positiva så har jag fått massa motion och kanske lite solbränna =D. Man måste minsann se det positiva i alla situationer..... Hur skulle man annars orka med livet???? Nu ska jag slappa en liten stund sen måste jag dammsuga och kila på banken......Tvi sjutton..... Bara en massa måsten hela tiden ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback