huller om buller......

Just nu är allt upp och ner...... Massa känslor som slåss i min kropp och i mitt huvud och jag känner oro i kroppen...... Jag blir så trött på mig själv ibland...... Tänker alldeles för mycket för mitt eget bästa =/ .Nu bara svamlar jag en massa, men det behöver ut från huvudet. Jag känner mig glad och ledsen på samma gång. Hela jäkla tiden så samsas dessa känslor..... Fattar ni hur det sliter? Jag är lyckligare än någonsin på ett sätt men samtidigt är dessa känslor för mycket för mig att hantera..... Jag blir bara så jäkla apatisk. Va fan...... Jag måste försöka aktivera mig lite för att bli normal..... Men vad ska jag göra? Vissa dagar är jag så full av energi att jag fixar och trixar en massa andra dagar sitter jag bara och glor på datorskärmen..... Eller rakt ut i luften. Jag håller på att explodera........ Fanfan. Dum i huvudet är jag....... Borde väl inte publicera detta..... Låter väl helt galet..... Men jag är nog galen =/. Fullständigt knäpp.....
Och ingen fattar någonting.........

Sorry......


Kommentarer
Postat av: lena

Känslor kan ju vara en berg och dalbana.

Vädret gör ju att man inte riktigt är i form.

Kramiz lena.

Postat av: Ann

Lilla HJärtat! Finns det inte något du är intresserad av så du kan börja i en kurs eller dylikt? Då får man ju automatiskt vänner på kuppen.Missförstå inte mej nu men du har ju sagt du inte har så många vänner just där du bor? Eller hur?

Tror du skulle må bra av en riktig vän.Finns det ingen sådan där någonstans i gömmorna?

Nu önskar jag ännu mera jag bodde nära dej och du bara kunde slinka hit på kaffe då det känns om jobbigast! KRAM!

2008-11-13 @ 17:18:45
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Fy för den lede vad jag känner igen mig just nu i det du skriver. Kanske är vi knäppa båda två ;)...

Och ingen fattar någonting...........

KRAMAR till dig!

2008-11-13 @ 18:31:14
URL: http://overhogdal.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh, vännen...Det är så jobbigt när man inte kan sortera alla känslor och allt bara är ett virrvarr..

Det brukar bli bättre, har du någon vän du kan prata med ?

Kan du aktivera dig med något ?

Träna ett hårt pass kanske ?

Jag vet att det är jobbigt för jag upplever liknande ibland..

Vill du prataså lyssnar jag gärna..

Var rädd om dig vännen !

Kram Maria

2008-11-13 @ 18:36:24
URL: http://hippamorsan.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Okey, det förstod jag allt av....

Kram

2008-11-14 @ 20:33:50
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback