It´s snowing and snowing...


Det bara fortsätter att snöa här..... Nu har jag och dottern i alla fall varit ner och handlat lite. På vägen träffade vi en väninna till mig och kära tider vad denna kvinna kan mala.... Hon är väldigt trevlig och det är kul att prata med henne men inte när man står ute i snön.... Hon ska höra av sig och komma på fika nästa vecka och det kan vara kul =) Hon har aldrig slut på samtalsämnen och det passar ju en tyst människa som mig =) Inte ofta man får en syl i vädret ;)
Snart är det dags för mig att tvätta.... Inget kul en fredagskväll men när maken kommer hem får han ta över...hehe


Kommentarer
Postat av: lena

Vissa människor har en förmåga att nästan mala sönder en hehe!

Härligt med snö:)

Ha en fin fredagskväll, kram lena.

Postat av: LillaNisse

Det skadar nog inte att ni får lite vitt på backen också...jag har tvättstuga på söndag...

Kram

2008-11-21 @ 20:08:56
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback