Mitt beslut.....


Jag har beslutat mig för att jag struntar i mina nya mediciner...... Jag orkar helt enkelt inte med biverkningarna. Man får tabletter som ska ta bort det onda men istället får man biverkningar i form av fruktansvärda muskelspänningar..... Jag har aldrig varit med om något värre än de spänningar jag haft i ansiktet de senaste dagarna..... Tänk er att skinnet krymper och stramar åt över skallen =O. Så kändes det... Som om någon drog åt i nacken och allt bara stramade och gjorde ont..... Hade nästan kramp i pannan och det var jätteläskigt. Jag kan inte annat än härröra detta fenomen till medicinen. Så jag har inte tagit någon tablett sen i måndags och kanske var det därför jag mådde skit igår eftersom det även kan ge biverkningar att sluta med dem...... Enda nackdelen med att sluta är väl att jag nu blir hungrig igen ;) hehe.....
Jag kommer att avvakta någon vecka för att se om det var biverkningar... Om det fortsätter strama i huvudet så börjar jag ta medicinen igen för då var det inte biverkningar.....

Kommentarer
Postat av: Lotta

Godmorgon vännen

Svårt det där med mediciner, bra för vissa delar av kroppen och mindre bra för andra.

Hoppas du snart mår bättre

Kram

Postat av: Anna

Hoppas det blir bättre! Krams krams...Här blir det hutter & frys dag :(

2008-11-05 @ 09:11:01
Postat av: Åsa.S

Jag hoppas verkligen att du kontaktat läkaren, och gör detta i samråd... Så de kan fortsätta att försöka hjälpa dig, eventuellt att du får prova någon annan sort då. För så som du har mått förut kan du ju inte fortsätta att må. Man måste ju väga för- och nackdelar.

Kram på dej!

2008-11-05 @ 10:15:37
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Det blir som en ansiktslyftning då...

Hoppas att du mår bättre när du inte tar medicinen då...



Kram

2008-11-05 @ 14:06:01
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback