Nu är det kväller...


Jaha.... Så fick jag en datorfri stund =) Sonen lånade min dator en stund eftersom maken sitter vid den andra.... Då fick jag ju chansen att se en stund på Dr.House. Charmig man det där.... Jag skämtar inte.... Jag tycker han är en grann karl =) Men nu fick jag abstinens så jag avtvingade sonen datorn igen =) Hehe... Sa att det snart är sovdax.....
Annars inget nytt under solen.... Eller regnet då ;) Har inte varit något uppehåll i det idag...Tvi för regn. Jag är i alla fall ganska utvilad och det ska inte vara någon fara att jobba i morgon känner jag.... Fast jag kanske säger något annat när jag sitter här i morgon bitti klockan sex =)


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Datorabstinens..ha ha....

Kram

Postat av: Görel

Jag håller med dig, tycker också att doktor House har något visst...

Ha en bra dag.

Kram på dig.

2008-11-12 @ 07:56:26
URL: http://gorelb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback